Postoj pedagogických pracovníků k dětem romského etnika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj pedagogických pracovníků k dětem romského etnika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Trnková, Šárka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41836
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zjištění, zda pedagogičtí pracovníci mají různé postoje vůči dětem z romského etnika s cílem zjistit, zda různá pedagogická zařízení ovlivňují vnímání a utváření postojů vůči romským dětem. V teoretické části tato práce přibližuje romskou historii, kulturu i zvyky. V další části přiblížíme specifika a některá úskalí ve vzdělávání romských dětí a dotkneme se problematiky toliko skloňované inkluze dětí ve vzdělávání. V praktické části vyhodnotíme data získaná v rámci dotazníkového šetření.
dc.format 84 s. (127 326 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Romové cs
dc.subject kultura cs
dc.subject tradice cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject učitel cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject the Romany en
dc.subject culture en
dc.subject traditions en
dc.subject education en
dc.subject teacher en
dc.subject educator en
dc.title Postoj pedagogických pracovníků k dětem romského etnika
dc.title.alternative The Attitude of Teachers to Romany Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on finding out whether pedagogical workers have different attitudes towards Roma children. In order to find out whether various pedagogical facilities influence perceptions and the forming of attitudes towards Roma children. The theoretical part of this diploma thesis describes the Roma history, culture and customs. In the next part it outlines the specific items in relation to Roma Children and some of the pitfalls found in the education of Roma children. This thesis we will address the issue of the inclusion of Roma children in education. In the practical part it will evaluate the data obtained from the questionnaire survey undertaken, and draw conclusions from the same.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49428
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject učitel a žák cs
local.subject romské děti cs
local.subject teacher and learner en
local.subject Romani children en


Files in this item

Files Size Format View Description
trnková_2018_dp.pdf 2.947Mb PDF View/Open None
trnková_2018_op.docx 18.34Kb Unknown View/Open None
trnková_2018_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account