1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
Author: Sekerková, Lucia
Advisor: Tůmová, Vendula
Abstract: Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii, ale na novej vizualnej identite vyplyvajucej z hlbsej sondy do remnej kultury spolocnosti. Konkretne kampane popisane v tejto diplomovej praci poukazuju na pozitiva, ktore prinasa spojenie reklamneho a umeleckeho sveta bez ambicie odpovedat na otazku, ci moze byt reklama umenim.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41859
Date: 2017-11-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Reklamní fotografie
Discipline: Multimédia a design - Reklamní fotografie
Grade for thesis and defense: A 49463


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sekerková_2018_dp.zip 38.02Mb Unknown View/Open None
sekerková_2018_op.pdf 88.82Kb PDF View/Open None
sekerková_2018_vp.pdf 78.66Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account