1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tůmová, Vendula
dc.contributor.author Sekerková, Lucia
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:49Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:49Z
dc.date.issued 2017-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41859
dc.description.abstract Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii, ale na novej vizualnej identite vyplyvajucej z hlbsej sondy do remnej kultury spolocnosti. Konkretne kampane popisane v tejto diplomovej praci poukazuju na pozitiva, ktore prinasa spojenie reklamneho a umeleckeho sveta bez ambicie odpovedat na otazku, ci moze byt reklama umenim.
dc.format 81
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject umění cs
dc.subject fotografie cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject marketing cs
dc.subject plakát cs
dc.subject výstava cs
dc.subject KesselsKramer cs
dc.subject Wienerberger cs
dc.subject Boys Play Nice cs
dc.subject advertising en
dc.subject art en
dc.subject photography en
dc.subject campaign en
dc.subject marketing en
dc.title 1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Alternative Commercial Campaign 2. Practical part: a) Bucharest's Fortune Tellers b) Bucharest's Fortune Tellers                 
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Armutidisová, Irena
dc.contributor.referee Tláskalová, Nikola
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated e aim of this thesis is to describe marketing strategies that incorporate use of art. is thesis focuses on a speci c relationship between art and advertising and describes some of the most important aspects and points of the fusion of these two elds. e text highlists portfolios of those artists who focus more on a corporte visual identity and it is based on a research on a research of speci c cases of company culture. On particular cases described in this thesis, there are shown concrete aspects of these fusions of ne art and advertising without the ambition of judging what should be considered art or not.
dc.description.department Ateliér Reklamní fotografie
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Reklamní fotografie cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Advertising Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 49463
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
sekerková_2018_dp.zip 38.02Mb Unknown View/Open None
sekerková_2018_op.pdf 88.82Kb PDF View/Open None
sekerková_2018_vp.pdf 78.66Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account