1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
Autor: Sekerková, Lucia
Vedoucí: Tůmová, Vendula
Abstrakt: Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii, ale na novej vizualnej identite vyplyvajucej z hlbsej sondy do remnej kultury spolocnosti. Konkretne kampane popisane v tejto diplomovej praci poukazuju na pozitiva, ktore prinasa spojenie reklamneho a umeleckeho sveta bez ambicie odpovedat na otazku, ci moze byt reklama umenim.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41859
Datum: 2017-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Reklamní fotografie
Studijní obor: Multimédia a design - Reklamní fotografie
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 49463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sekerková_2018_dp.zip 38.02Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sekerková_2018_op.pdf 88.82Kb PDF Zobrazit/otevřít None
sekerková_2018_vp.pdf 78.66Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet