Role agresora a jeho postavení v třídním kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role agresora a jeho postavení v třídním kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Běhávková, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:55Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:55Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42012
dc.description.abstract Agresivita jako součást člověka, ve větší či menší míře, ovlivňuje jeho chování a tím i jeho sociální roli ve společenstvích, v nichž žije. Tato bakalářská práce se zabývá agresivitou dětí ve školním prostředí. Její první část vymezuje pojmy agresivita, agrese a faktory, které je ovlivňují. Druhá část se věnuje sociální skupině a roli v ní, třetí část se věnuje školnímu prostředí, klimatu školy a školní třídy. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum žáků, jejichž projevy agresivního chování jsou nejvýraznější v rámci třídního kolektivu, a snaží se zmapovat jejich roli a postavení v třídním kolektivu.
dc.format 59 s. (64 450 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agresivita cs
dc.subject agrese cs
dc.subject sociální role cs
dc.subject třídní kolektiv cs
dc.subject aggressiveness en
dc.subject aggression en
dc.subject social role en
dc.subject class en
dc.title Role agresora a jeho postavení v třídním kolektivu
dc.title.alternative The Role of an Aggressor and his/her Position in a Classroom
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated Aggressiveness as a part of human being, can more or less affect his behavior and so his social role in communities where he lives. The bachelor thesis deals with aggressiveness of children in a school surrounding. The first part defines the terms as aggressiveness, aggression and factors that may have impact on them. The second chapter is devoted to social group and social role, the third part deals with school environment, school climate and classroom climate. The practival part focuses on quantitative research of the students, whose manifestation of aggressive behavior is the most conspicuous in the class and tries to determine their role and position within the class.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 49663
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
běhávková_2018_dp.pdf 4.290Mb PDF View/Open None
běhávková_2018_op.docx 17.59Kb Unknown View/Open None
běhávková_2018_vp.docx 17.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account