Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení

Show full item record

No preview available
Title: Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení
Author: Pavlíčková, Michaela
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování při nákupu značkového oblečení. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. K dosažení hlavního cíle byl realizován kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření. Dále byl proveden i kvalitativní výzkum, a to konkrétně na základě individuálních hloubkových rozhovorů. Díky těmto metodám byly zjištěny potřebné informace. Na základě takto zjištěných skutečností, prostřednictvím výše zmíněných metod a jejich následným zpracováním, bylo možné vypracovat návrhy a doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42165
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pavlíčková_2018_dp.pdf 2.759Mb PDF View/Open None
pavlíčková_2018_op.docx 22.29Kb Unknown View/Open None
pavlíčková_2018_vp.docx 22.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account