Analýza marketingové komunikace podniku XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace podniku XY

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace podniku XY
Author: Vítová, Kateřina
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Vývoj marketingové komunikace nutí podniky na tyto změny včas a efektivně reagovat. Společnosti musí umět chytře využít nástrojů komunikačního mixu a znát zákazníky i kon-kurenci, aby si dokázaly udržet postavení na trhu. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a nových trendů a následně je představena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti do března 2018. Na základě vyhodnocení všech užitých analýz je vypracován návrh na zlepšení, který má vést k zvýšení obratu a povědomí o společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42175
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vítová_2018_dp.pdf 2.724Mb PDF View/Open None
vítová_2018_op.docx 22.65Kb Unknown View/Open None
vítová_2018_vp.docx 23.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account