Efektivita programu mediální výchovy na kurzech Orientačních dnů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivita programu mediální výchovy na kurzech Orientačních dnů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Divošová, Romana
dc.contributor.author Petruchová, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42277
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje Orientačním dnům, jejich prvkům, metodám a zasazuje je do historických souvislostí. Snaží se dostat hlouběji do jednoho z jejich témat a tím je právě téma Média. Popisuje její cíle, zabývá se jejich nebezpečím a hledá způsoby správné pre-vence. V praktické části zkoumá toto téma média v rámci Orientačních dnů a zabývá se tím, jaký efekt má na účastníky program kurzu. Vyhodnocuje získaná data z pohledu ko-gnitivních, afektivních a psychomotorických cílů.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Orientační dny cs
dc.subject média cs
dc.subject kurz cs
dc.subject téma cs
dc.subject cíle cs
dc.subject Orientation days en
dc.subject media en
dc.subject course en
dc.subject topic en
dc.subject goals en
dc.title Efektivita programu mediální výchovy na kurzech Orientačních dnů
dc.title.alternative Effectiveness of the Media Education Program on Orientation Days
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis aims to the 'Orientation days', their features, methodics and historical context. This paper takes a closer look at one of their topics - Media education. In theoreti-cal part there are described the risks of modern media to children and the ways of effective prevention. In practical part of this work, the effect of media education, as part of the 'Ori-entation days', on children is being examined. Acquired data are being evaluated from the perspective of cognitive, affective and psychomotor learning domains.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50085
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
petruchová_2018_dp.pdf 2.015Mb PDF View/Open None
petruchová_2018_op.docx 15.81Kb Unknown View/Open None
petruchová_2018_vp.docx 17.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account