Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

Show full item record

No preview available
Title: Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů
Author: Raková, Lucie
Advisor: Včelařová, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) a ADD (Attention Deficit Disorder - porucha pozornosti bez hyperaktivity). Popisuje příčiny, projevy, dia-gnostiku syndromu ADHD/ADD a možné metody terapie. Zabývá se specifickými potře-bami dětí se syndromem ADHD/ADD. Zaměřuje se nejen na oblast výchovy v rodinném prostředí, ale především na specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách v podmínkách našeho školství, zjišťuje přístupy a opatření pedagogů v procesech výuky žáků s ADHD/ADD.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42280
Date: 2018-01-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 50088


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
raková_2018_dp.pdf 2.138Mb PDF View/Open None
raková_2018_op.doc 53.5Kb Unknown View/Open None
raková_2018_vp.docx 17.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account