[NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Author: Skládalová, Jarmila
Advisor: Martincová, Jana
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vývojových poruch učení. Naším cílem bylo zjistit, jaké sociální pozice budou mít žáci, kterým byla některá z forem poruch učení diagnostikována a kteří byli integrováni do běžné základní školy, ve školních třídách mezi spolužáky zaujímat. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z komparace výzkumného a kontrolního souboru. Celkem se ho zúčastnilo 50 žáků základní školy ve věku od 8 do 11 let. Pozici jedinců ve třídě jsme zkoumali prostřednictvím Plebiscitu náklonosti, jedné ze sociometrických metod, sociometrickým testem. Výsledky, k nimž jsme dospěli, poukazují na to, že žáci s poruchami učení, vzhledem k sociálním pozicím, jichž dosahují, nepatří ve školní třídě výlučně mezi odmítané jedince.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42285
Date: 2018-01-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: F 50094


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
skládalová_2018_dp.pdf 4.037Mb PDF View/Open None
skládalová_2018_op.doc 50.5Kb Unknown View/Open None
skládalová_2018_vp.docx 18.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account