[NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Autor: Skládalová, Jarmila
Vedoucí: Martincová, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vývojových poruch učení. Naším cílem bylo zjistit, jaké sociální pozice budou mít žáci, kterým byla některá z forem poruch učení diagnostikována a kteří byli integrováni do běžné základní školy, ve školních třídách mezi spolužáky zaujímat. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z komparace výzkumného a kontrolního souboru. Celkem se ho zúčastnilo 50 žáků základní školy ve věku od 8 do 11 let. Pozici jedinců ve třídě jsme zkoumali prostřednictvím Plebiscitu náklonosti, jedné ze sociometrických metod, sociometrickým testem. Výsledky, k nimž jsme dospěli, poukazují na to, že žáci s poruchami učení, vzhledem k sociálním pozicím, jichž dosahují, nepatří ve školní třídě výlučně mezi odmítané jedince.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42285
Datum: 2018-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: F 50094


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skládalová_2018_dp.pdf 4.037Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skládalová_2018_op.doc 50.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
skládalová_2018_vp.docx 18.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet