Komunikační plán pro založení kavárny Umleto

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro založení kavárny Umleto

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Foltisová, Zuzana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42421
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro založení nové kavárny ve Zlíně. Práce se skládá ze tří částí; teoretické, praktické a projektové. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska z oblasti marketingu, služeb, marketingového mixu, komunikačního mixu, strategického marketingu, situačních analýz, segmentace, marketingového výzkumu a metodiku práce. Praktická část práce zahrnuje vypracování situačních analýz, segmentaci trhu, definování cílové skupiny a výsledky a závěry marketingového výzkumu. Projektová část práce zahrnuje představení konceptu kavárny, marketingový mix kavárny, zvolené prostředky komunikace a sestavení komunikačního plánu.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject sdělení cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject communication plan en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject analysis en
dc.subject research en
dc.subject message en
dc.subject social network en
dc.subject café en
dc.title Komunikační plán pro založení kavárny Umleto
dc.title.alternative Communication Plan for the Establishment of Umleto Café
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is focused on creation of communication plan for founding new café in Zlín. Thesis consists of three parts; theoretical, analytical and practical. Theoretical part deals with theoretical basis concerning marketing, services, marketing mix, communication mix, strategic marketing, situational analyses, segmentation process, marketing research and methodology. Practical part of thesis includes implementation of situational analysis, market segmentation, definition of target market segment, and results and conclusion of marketing research. Project part of thesis is focused on introduction of café, marketing mix, chosen communication mix and communicational plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50284
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
foltisová_2018_dp.zip 3.302Mb Unknown View/Open None
foltisová_2018_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
foltisová_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account