Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding
Author: Frišová, Magda
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu, které přináší potřebné údaje k vytvoření nové komunikační strategie. Třetí závěrečná část přináší nový návrh komuni-kační strategie a komunikačního mixu pro firmu XY se zaměřením na teambuilding na zá-kladě výsledků z druhé části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42422
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50285


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
frišová_2018_dp.pdf 2.649Mb PDF View/Open None
frišová_2018_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
frišová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account