Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
Author: Sedláčková, Petra
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42447
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50327


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sedláčková_2018_dp.pdf 4.099Mb PDF View/Open None
sedláčková_2018_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
sedláčková_2018_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account