Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Sedláčková, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42447
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky.
dc.format 82
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace značky cs
dc.subject produkty pro děti cs
dc.subject značka cs
dc.subject uvedení na trh cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject influencer cs
dc.subject společnost cs
dc.subject obal cs
dc.subject brand communication en
dc.subject products for children en
dc.subject brand en
dc.subject launch en
dc.subject distribution en
dc.subject social networks en
dc.subject advertising en
dc.subject motivation program en
dc.subject cooperation en
dc.subject influencer en
dc.subject company en
dc.subject package en
dc.title Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
dc.title.alternative Communication of a Selected Brand of Products Designed for Young Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis of communication of favourite brands available in the Czech Republic. With quality research, preference and shopping behaviour of mothers, the biggest target group, were found out. Then, in a project part, an effective communication of the brand was suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50327
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
sedláčková_2018_dp.pdf 4.099Mb PDF View/Open None
sedláčková_2018_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
sedláčková_2018_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account