Senioři a nákup oděvů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Senioři a nákup oděvů

Show full item record

No preview available
Title: Senioři a nákup oděvů
Author: Štefková, Kateřina
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření a také jejich podrobné vyhodnocení. V poslední projektové části, je navržen podnikatelský plán pro obchod s módou pro seniory a k tomu odpovídající komunikační plán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42452
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štefková_2018_dp.zip 48.96Mb Unknown View/Open None
štefková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
štefková_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account