Senioři a nákup oděvů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři a nákup oděvů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Štefková, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42452
dc.description.abstract Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření a také jejich podrobné vyhodnocení. V poslední projektové části, je navržen podnikatelský plán pro obchod s módou pro seniory a k tomu odpovídající komunikační plán.
dc.format 97 s. (144 401 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject senioři cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject focus group cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject seniors en
dc.subject questionnaire en
dc.subject focus group en
dc.subject business plan en
dc.subject communicational plan en
dc.title Senioři a nákup oděvů
dc.title.alternative Seniors and the Purchase of Clothing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This master's thesis is divided into three parts. In the first part is the thesis focused on the theoretical basics, which are firstly about the consumer behavior as such, segmentation and characteristic of the target group. Chosen target group for the thesis are seniors. The practical part of the thesis contains the qualitative and quantitative research in form of focus group and questionnaire also with its evaluation. In the last project part there is a proposal for business plan for a cloth shop for seniors and appropriate communicational plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50333
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
štefková_2018_dp.zip 48.96Mb Unknown View/Open None
štefková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
štefková_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account