Employer branding na generaci Y

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Employer branding na generaci Y

Show full item record

No preview available
Title: Employer branding na generaci Y
Author: Klusoň, Jan
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační obsah konzumují a skrze jaká média. V praktické části se práce věnuje analýze dat společnosti Universum, které stano-vují výchozí situaci pro následovný průzkum. Ten je pak hlavním přínosem dané práce. Byl realizován kvalitativní i kvantitativní průzkum mezi generací Y, který odhaluje klíčové atributy na základě kterých, si mileniálové vybírají zaměstnavatele a jak a skrze jaké medi-ální kanály vnímají náborovou komunikaci jednotlivých zaměstnavatelů. Projektovou částí práce je pak návrh komunikace na efektivní budování atraktivní značky na generaci Y pro společnost Proudly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42470
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
klusoň_2018_dp.zip 97.99Mb Unknown View/Open None
klusoň_2018_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
klusoň_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account