Employer branding na generaci Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Employer branding na generaci Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Klusoň, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42470
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační obsah konzumují a skrze jaká média. V praktické části se práce věnuje analýze dat společnosti Universum, které stano-vují výchozí situaci pro následovný průzkum. Ten je pak hlavním přínosem dané práce. Byl realizován kvalitativní i kvantitativní průzkum mezi generací Y, který odhaluje klíčové atributy na základě kterých, si mileniálové vybírají zaměstnavatele a jak a skrze jaké medi-ální kanály vnímají náborovou komunikaci jednotlivých zaměstnavatelů. Projektovou částí práce je pak návrh komunikace na efektivní budování atraktivní značky na generaci Y pro společnost Proudly.
dc.format 104
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zaměstnavatelská značka cs
dc.subject Generace Y cs
dc.subject mileniálové cs
dc.subject atraktivní zaměstnavatel cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject employer branding cs
dc.subject EVP cs
dc.subject recruiting cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject Employer Brand en
dc.subject Generation Y en
dc.subject Milennialls en
dc.subject Attractive Employer en
dc.subject Social networks en
dc.subject Em-ployer Branding en
dc.subject EVP en
dc.subject Recruiting en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Labor Market en
dc.title Employer branding na generaci Y
dc.title.alternative Employer Branding for Generation Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of my diploma thesis is to determine the impact of Employer Branding on Genera-tion Y and whether there is a universal guide to creating such effective communication that will be targeted to this generation. Millennials are different from previous generations, and communication is very specific to them. In the introduction, the thesis focuses primarily on defining the Generation Y, their consideration, how they differ from previous generations, what content they consume and through which media. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the Universum data, which establishes the initial situation for the following research. This is the main benefit of the work. A qualitative and quantitative survey between the Y generation, which reveals the key attributes on the basis of which the millennials choose employers and how and through which media channels perceive the recruitment communication of individual employers, would be realized. The project part of the thesis is a draft of communication for the effective building of an attractive brand for Y generation for company Proudly.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50360
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
klusoň_2018_dp.zip 97.99Mb Unknown View/Open None
klusoň_2018_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
klusoň_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account