Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Author: Křivánková, Zdeňka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá identifikací konkurenčního prostředí značky Jack Daniel´s a následně vyhodnocuje a navrhuje marketingovou komunikaci značky. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka, konkurenční prostředí a marketingová komunikace. V praktické části je nejprve popsán profil značky Jack Daniel´s. Následně je značka a její konkurence analyzována, za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří vybrané analýzy a focus group se skupinou spotřebitelů. Doplňujícím nástrojem je také expertní rozhovor s marketingovým manažerem společnosti Brown-Forman. V projektové části se pracuje s výstupy z praktické části a jsou v ní navrženy nástroje pro optimální marketingovou komunikaci značky a jejich variant, s důrazem na její působení vůči spotřebiteli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42475
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50370


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
křivánková_2018_dp.pdf 10.57Mb PDF View/Open None
křivánková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
křivánková_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account