Digitální komunikace značky Východní Morava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace značky Východní Morava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Pospěch, Daniel
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42482
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je Digitální komunikace značky Východní Morava. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing a marketingová komunikace, digitální marketing a marketing cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzou efektivity současně využívaných nástrojů digitální komunikace a kvalitativně se věnuje obsahovým preferencím recipientů. V projektové části tato práce navrhuje plán digitální komunikace destinační značky Východní Morava.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Východní Morava cs
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject East Moravia en
dc.subject Zlin Region en
dc.subject digital communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject tourism en
dc.subject internet marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.title Digitální komunikace značky Východní Morava
dc.title.alternative Digital Communication of Eastern Moravia Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is Digital Communication of the East Moravia brand. The theoretical part deals with the terms of marketing and marketing communication, digital marketing and tourism marketing. The practical part deals with the analysis of the efficiency of the currently used digital communication tools and, from the qualitative point of view, it deals with the content preferences of the recipients. In the final, project, part, the thesis proposes a digital communication plan of the destination brand East Moravia.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50379
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
pospěch_2018_dp.zip 266.3Mb Unknown View/Open None
pospěch_2018_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
pospěch_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account