Preference značky v rámci nákupního rozhodování

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Show full item record

No preview available
Title: Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Author: Prášek, Jiří
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce je zaměřena zjištění preferencí značek zákazníků v oblasti malířských ba-rev. V první části práce je uvedena problematika nákupního chování a rozhodovacího pro-cesu zákazníka. Součástí teoretické části je udán základ pro kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, který bude součástí praktické části práce. V teoretické části je vy-světlena definice, struktura komunikačního plánu a jeho jednotlivých součástí. V praktické části je představena společnost COLORLAK, a.s., její historie a produktové portfolio. Po vyhodnocení výzkumu, interpretaci výsledků a odpovědi na výzkumné otázky je vytvořena samotná projektová část. V projektové části je navržen komunikační plán pro propagaci malířských barev.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42483
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 50380


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prášek_2018_dp.pdf 5.151Mb PDF View/Open None
prášek_2018_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
prášek_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account