Preference značky v rámci nákupního rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Prášek, Jiří
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42483
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena zjištění preferencí značek zákazníků v oblasti malířských ba-rev. V první části práce je uvedena problematika nákupního chování a rozhodovacího pro-cesu zákazníka. Součástí teoretické části je udán základ pro kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, který bude součástí praktické části práce. V teoretické části je vy-světlena definice, struktura komunikačního plánu a jeho jednotlivých součástí. V praktické části je představena společnost COLORLAK, a.s., její historie a produktové portfolio. Po vyhodnocení výzkumu, interpretaci výsledků a odpovědi na výzkumné otázky je vytvořena samotná projektová část. V projektové části je navržen komunikační plán pro propagaci malířských barev.
dc.format 116 s. (154 890 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject preference značky cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject brand en
dc.subject buying behavior en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject shopping decision making en
dc.subject brand preference en
dc.subject communication plan en
dc.title Preference značky v rámci nákupního rozhodování
dc.title.alternative The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This master's thesis main focus is to find customers brand preferences in interior paints. In first part there are mentioned basic issues connected to shopping behaviour and decision making process of customer. Part of the theoretical part are also basics for quantitative and qualitative research, which will be main part of second, practical, part. In theoretical part there is also definition and structure of communication plan and its parts. In practical part we introduced COLORLAK company, its history and product portfolio. After research evaluation, interpretation of results and answers for research questions we prepare project part. There is proposed communication plan for interior paints propagation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50380
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
prášek_2018_dp.pdf 5.151Mb PDF View/Open None
prášek_2018_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
prášek_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account