Marketingová komunikace společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace společnosti XY
Author: Schmidt, Vilém
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně jejího nového produktu a použitého marketingového mixu. Další část praktické části se věnuje analýze konkurence a pozice produktu na trhu pomocí výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42487
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50387


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
schmidt_2018_dp.pdf 3.901Mb PDF View/Open None
schmidt_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
schmidt_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account