Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kralovič, Jozef
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42698
dc.description.abstract Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu. Následně je projektová část podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová inovace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject BCG analýza cs
dc.subject analýza makroprostředí cs
dc.subject analýza mikroprostředí cs
dc.subject marketing innovation en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter´s Five Forces analysis en
dc.subject BCG analysis en
dc.subject macro environment analysis en
dc.subject micro environment analysis en
dc.title Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.
dc.title.alternative Innovation Project of Marketing Strategy of the Company Belve, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis is the project of innovation of the marketing strategy of the company Belve, s.r.o. The thesis consist of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with the knowledge in the field of innovations, marketing strategies a strategic situational analyses which were used in the practical part. In the project part there are suggestions for innovations of the marketing strategy with reference to the marketing mix. Subsequently the project part was analysed for costs, time and risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45761
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kralovič_2018_dp.pdf 4.161Mb PDF View/Open None
kralovič_2018_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
kralovič_2018_vp.docx 24.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account