Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.
Author: Kralovič, Jozef
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu. Následně je projektová část podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42698
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kralovič_2018_dp.pdf 4.161Mb PDF View/Open None
kralovič_2018_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
kralovič_2018_vp.docx 24.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account