Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Vondruška, Matěj
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti, která je provedena za pomoci dotazníkového šetření a dalších marketingových analýz. Výsledky analytické části jsou použity pro tvorbu návrhů zlepšení marketingové komunikace, které jsou realizovány v projektové části práce. Projektová řešení jsou podrobena nákladové, ča-sové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42699
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 45770


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vondruška_2018_dp.pdf 3.424Mb PDF View/Open None
vondruška_2018_op.docx 24.41Kb Unknown View/Open None
vondruška_2018_vp.pdf 307.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account