Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.
Author: Jenčke, Josef
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42726
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 45942


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jenčke_2018_dp.pdf 2.761Mb PDF View/Open None
jenčke_2018_op.docx 22.69Kb Unknown View/Open None
jenčke_2018_vp.docx 22.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account