Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Jenčke, Josef
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42726
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám.
dc.format 62 s. (86 572 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject brewery en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject marketing management en
dc.title Analýza úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba a.s.
dc.title.alternative Analysis of the Level of Marketing Management at the Brewery Holba
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horák, Martin
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is aimed on marketing management in brewery, more precisely on brewery Holba, Plc. The aim of this thesis is to define basic marketing terms. Teoretical part describes marketing mix, marketing management and then description of analyses, which are SWOT analysis, PESTE analysis, Porter's five forces analysis. The practical part contains introduction of Holba brewery, then those analysis are going to be made. Those analysis should give some overwiev of the management marketing of the company. Finally some recommendations will be presented to a company and those recommendati-ons will be tested by time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45942
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jenčke_2018_dp.pdf 2.761Mb PDF View/Open None
jenčke_2018_op.docx 22.69Kb Unknown View/Open None
jenčke_2018_vp.docx 22.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account