Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
Author: Fink, Lubomír
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42795
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 47417


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fink_2018_dp.pdf 5.310Mb PDF View/Open None
fink_2018_op.docx 29.90Kb Unknown View/Open None
fink_2018_vp.docx 23.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account