Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Fink, Lubomír
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42795
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 84 s. (98 368 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject SEO cs
dc.subject PPC cs
dc.subject FACEBOOK cs
dc.subject emailing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing en
dc.subject Online communication en
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject Facebook en
dc.subject Emailing en
dc.subject Social sites en
dc.title Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
dc.title.alternative Optimalization of Marketing Communication at Company Aquaprogress, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object of activity of this company is distri-bution and selling the sets for water treatment of drinking and utility water in households and companies. On the basis of analysis it was suggested the project for optimization of online communication, specifically the implementation and the way of using social media, PPC campaigns and e-mailing. The final project was put to cost benefit, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47417
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
fink_2018_dp.pdf 5.310Mb PDF View/Open None
fink_2018_op.docx 29.90Kb Unknown View/Open None
fink_2018_vp.docx 23.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account