Primární logopedická prevence v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Primární logopedická prevence v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Zálešáková, Silvie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42869
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje způsob realizace primární logopedické prevence v mateřské škole. Teoretická část práce se soustřeďuje na objasnění pojmu primární logopedická prevence a na komunikační kompetence dítěte předškolního věku, které souvisejí s vývojem jazyka a řeči. Praktická část práce je zaměřena na učitele v mateřské škole, co dělá v rámci primární logopedické prevence a odkrývá, jak logopedická prevence reálně probíhá. Výzkumné šetření bylo založeno na metodách nestrukturované pozorování a polostrukturované interview. Na základě interpretace výzkumných zjištění byl vytvořen teoretický model vztahů v primární logopedické prevenci.
dc.format 78 s. (153 193 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject primární logopedická prevence cs
dc.subject komunikační kompetence cs
dc.subject jazyk a řeč cs
dc.subject primary speech prevention en
dc.subject communication competences en
dc.subject language and speech en
dc.title Primární logopedická prevence v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Primary speech prevention in kindergarten terms
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kutnohorská, Jana
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated The thesis describes the way of realisation of primary speech prevention in kindergarten terms. The theoretical part focuses on clarification concept primary speech prevention and communication competencies of preschool child, which related with language and speech development. The practical part is concentrated on preschool teacher, what does within primary speech prevention and open, how logopedic prevention really takes place. Research was based on unstructured observation and semi-structured interview. The theoretical model of relationships in primary speech prevention was created based on interpretation research findings.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47973
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject mateřské školy cs
local.subject vývoj řeči cs
local.subject logopedická prevence cs
local.subject kindergartens en
local.subject speech development en
local.subject preventing speech and language disorders en


Files in this item

Files Size Format View Description
zálešáková_2018_dp.pdf 2.049Mb PDF View/Open None
zálešáková_2018_op.docx 17.24Kb Unknown View/Open None
zálešáková_2018_vp.docx 18.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account