Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů

Show full item record

No preview available
Title: Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
Author: Marholtová, Andrea
Advisor: Kočvarová, Ilona
Abstract: Tato práce se zabývá hodnocením připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy inkluze a integrace, principy inklu-zivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Poté následuje klasifikace podpůrných opat-ření a popis stupně vzdělání u osob s postižením v evropském měřítku. Dále je uvedena metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. V praktické části je zkoumána připravenost středních škol k inkluzi z hlediska učitelů dotazníkovou metodou. Princip inkluzivního vzdělávání je sledován ve třech oblastech a to v oblasti politiky školy, kultury školy a praxe školy. Získané výsledky jsou zpracovány a vyhodnoceny v programu Excel. Závěrem jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření pro celkové hodnocení připravenosti středních škol k inkluzi v oblasti politiky, kultury a praxe školy z hlediska učitelů středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42877
Date: 2017-10-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Grade for thesis and defense: C 47987


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
marholtová_2018_dp.zip 4.805Mb Unknown View/Open None
marholtová_2018_op.docx 16.11Kb Unknown View/Open None
marholtová_2018_vp.docx 17.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account