Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Show full item record

No preview available
Title: Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
Author: Tomšejová, Nikol
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce pojednává o autoregulaci emocí žáků, jež jsou na okraji třídního kolektivu. Tedy žáků, kteří čelí odmítnutí vrstevníky. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání, emocemi, jejich autoregulací a významem sociálních vztahů s vrstevníky v období dospívání. Cílem kvantitativního výzkumu je analýza autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Tedy zjištění a porovnání využívání jednotlivých strategií regulace emocí u sociálně vyloučených žáků a žáků začleněných. Ale také využívání těchto strategií u žáků s různým stupněm sociálního odmítnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43109
Date: 2017-11-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 48267


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomšejová_2018_dp.pdf 2.551Mb PDF View/Open None
tomšejová_2018_op.docx 16.97Kb Unknown View/Open None
tomšejová_2018_vp.docx 17.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account