Sociální pedagogové Johann Heinrich Pestalozzi a Přemysl Pitter - komparace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální pedagogové Johann Heinrich Pestalozzi a Přemysl Pitter - komparace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haburajová Ilavská, Lenka
dc.contributor.author Hřebačková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:54Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:54Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43492
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je analýza děl od autorů Johanna Heinricha Pestalozziho a Přemysla Pittra a následně provedení srovnání jejich pojetí sociálně pedagogické výchovy. V teoretické části se věnuje pojmům a definicím z oblasti sociální pedagogiky a výchovy, životním osudům obou osobností a dále okolnostem, které měly vliv na rozvoj teorie výchovy u obou osobností. V praktické části komparací zjišťuje, v čem se pohledy obou osobností na aspekty sociální výchovy shodují a v čem se liší a jaký styl výchovy prosazovali ve vztahu k vychovávaným. Pro zpracování dat byla využita metoda obsahové analýzy vybraných textů obou osobností.
dc.format 117 s. (227 633 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pestalozzi Johann Heinrich cs
dc.subject Pitter Přemysl cs
dc.subject výchova cs
dc.subject mravnost cs
dc.subject komparace cs
dc.subject Pestalozzi Johann Heinrich en
dc.subject Pitter Přemysl en
dc.subject education en
dc.subject morality en
dc.subject comparison en
dc.title Sociální pedagogové Johann Heinrich Pestalozzi a Přemysl Pitter - komparace
dc.title.alternative Social Pedagogues Johann Heinrich Pestalozzi and Přemysl Pitter - Comparison
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balvín, Jaroslav
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to analyze the works by the authors of Johann Heinrich Pestalozzi and Přemysl Pitter, and then to compare their concepts of social pedagogical education. In the theoretical part the thesis deals with concepts and definitions from the field of social pedagogy and education, with the life destiny of both personalities, and with the circumstances that influenced the development of the theory of education of both personalities. In the practical part using the comparison method the thesis finds out in what ways the views of both personalities on the aspects of social education coincide, and in what ways they differ, and what style of education they promote in relation to the educated individuals. A method of content analysis of selected texts of both personalities was used for data processing.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48831
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-03-29
local.subject Pitter, Přemysl, 1895-1976 cs
local.subject Pestalozzi, Johann Heinrich, 1746-1827 cs
local.subject Pitter, Přemysl, 1895-1976 en
local.subject Pestalozzi, Johann Heinrich, 1746-1827 en


Files in this item

Files Size Format View Description
hřebačková_2018_dp.pdf 6.338Mb PDF View/Open None
hřebačková_2018_op.doc 53Kb Unknown View/Open None
hřebačková_2018_vp.docx 21.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account