Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Mocková, Támar
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:56Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:56Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43555
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje alternativním školám, které jsou dostupné v České republice. Práce je členěna na dvě části teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je objasnit vývoj alternativního školství ve světě i v České republice, vysvětlit pojem alternativní škola, její funkce a typologii. Dále se práce zabývá principy jednotlivých alternativních škol působících v České republice. Poslední kapitola je věnována konkrétním alternativním metodám výuky na Základní škole Sychrov ve Vsetíně. Cílem praktické části bylo zjistit, jak jsou rodiče žáků Základní školy Sychrov spokojeni s výběrem školy a s formou výuky a jaké aspekty hráli roli při výběru alternativní třídy.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject waldorfská škola cs
dc.subject daltonský plán cs
dc.subject jenský plán cs
dc.subject Začít spolu cs
dc.subject Zdravá škola cs
dc.subject integrovaná tematická výuka cs
dc.subject otevřené vyučování cs
dc.subject Hejného matematika cs
dc.subject splývavé čtení cs
dc.subject alternative school en
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject Waldorf School en
dc.subject Dalton Plan en
dc.subject Jena Plan en
dc.subject Step by Step en
dc.subject Healthy School en
dc.subject Integrated Thematics en
dc.subject Open Teaching en
dc.subject Hejne's Mathematics en
dc.subject Sweeping Reading en
dc.title Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín
dc.title.alternative Alternative Approaches to Education in ZŠ Sychrov Vsetín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with alternative schools, which are available in the Czech Repub-lic. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to explain the development of alternative education in the world and in the Czech Republic, to explain the concept of alternative school, its function and typology. Furthermore, the thesis deals with the principles of individual alternative schools operating in the Czech Republic. The last chapter is devoted to specific alternative teaching methods at the Sychrov Elementary School in Vsetín. The aim of the practical part was to find out how the parents of the pupils of the Sychrov Primary School are satisfied with the choice of the school and with the form of teaching and what aspects played a role in choosing an alternative class.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48950
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject alternativní školy cs
local.subject Vsetín (Česko) cs
local.subject alternative schools en
local.subject Vsetín (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View Description
mocková_2018_dp.pdf 3.985Mb PDF View/Open None
mocková_2018_op.docx 18.36Kb Unknown View/Open None
mocková_2018_vp.docx 17.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account