Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Foltýn, Lukáš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43627
dc.description.abstract Práce se zabývá e-commerce portály a digitální komunikací v nich. Je zde sepsáno, jak může správný obsah webu a digitální komunikace ovlivnit úspěšnost a prodej světového portálu s designovými polepy automobilů. Portál je představen projektovou dokumentací, kde jsou popsány jeho funkce a potřeby klientů specifikované na základě výzkumného dotazování. Cílem práce je návrh digitální komunikace z pohledu obsahové struktury webu, copywritingu a uživatelské přívětivosti. Součástí je doporučení na obsahovou strategii na zvýšení povědomí přes sociální sítě a přilákání klientů do portálu.
dc.format 96 s.(109646)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-commerce cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject copywriting cs
dc.subject social media cs
dc.subject user experience cs
dc.subject obsahová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject branding cs
dc.subject SEO cs
dc.subject polepy aut cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject content marketing en
dc.subject copywriting en
dc.subject social media en
dc.subject user experience en
dc.subject content stra-tegy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject digital communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject corporate identity en
dc.subject branding en
dc.subject wrap car en
dc.title Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
dc.title.alternative Digital Communication and Content of E-commerce Portal WrapStock
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated The work deals with e-commerce portals and digital communication in them. It describes how the right content of the web and digital communications can influence the success and sales of the world-wide design portal. The portal is presented with a project documentation describing its functions and client needs specified on the basis of research polling. The aim of the thesis is to design digital communication in terms of web content structure, copywriting and user friendliness. It includes recommendations on content strategy to raise awareness through social networks and attract clients to the portal.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 49063
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-25
local.subject elektronický obchod cs
local.subject portály (WWW) cs
local.subject electronic commerce en
local.subject web portals en


Files in this item

Files Size Format View Description
foltýn_2018_dp.pdf 3.441Mb PDF View/Open
foltýn_2018_dp.zip 5.043Mb Unknown View/Open None
foltýn_2018_op.pdf 219.8Kb PDF View/Open None
foltýn_2018_vp.pdf 219.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account