Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Chudoba, Jakub
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43650
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 49100


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chudoba_2018_dp.pdf 4.947Mb PDF View/Open None
chudoba_2018_op.docx 27.03Kb Unknown View/Open None
chudoba_2018_vp.docx 29.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account