Možnosti a meze propagační kreativity

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Možnosti a meze propagační kreativity

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti a meze propagační kreativity
Author: Leitnerová, Andrea
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných kriterií. Součástí hodnocení je také kvalitativní výzkum provedený formou osobního dotazování. Ten sleduje názory respondentů na kreativitu v televizní reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4368
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
leitnerová_2007_bp.pdf 5.159Mb PDF View/Open
leitnerová_2007_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
leitnerová_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account