Možnosti a meze propagační kreativity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a meze propagační kreativity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Leitnerová, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:57:04Z
dc.date.available 2010-07-15T17:57:04Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4368
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných kriterií. Součástí hodnocení je také kvalitativní výzkum provedený formou osobního dotazování. Ten sleduje názory respondentů na kreativitu v televizní reklamě. cs
dc.format 62. s, 8 s. přílohy cs
dc.format.extent 5410064 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject média cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject humor cs
dc.subject propagace cs
dc.subject propagační kreativita cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject advertisement en
dc.subject TV advertisement en
dc.subject creativity en
dc.subject media en
dc.subject target groups en
dc.subject humour en
dc.subject promotion en
dc.subject promotional creativity en
dc.title Možnosti a meze propagační kreativity cs
dc.title.alternative Possibilities and extends of promotional creativity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The Bachelor's work deals with creativity as a phenomenon of today's advertising. In the theoretical part of the work there are historical aspects of trends in creativity, further mar-keting communications focused on advertising and specifically on advertising on TV. A separate chapter deals with promotional creativity and with circumstances that impact on it. In the practical part of the work the author analyses TV spots chosen due to predefined criteria. Also qualitative research made by interviews is part of the evaluation. It follows informant's opinions on creativity in TV advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4815
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
leitnerová_2007_bp.pdf 5.159Mb PDF View/Open
leitnerová_2007_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
leitnerová_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account