Propagace léčiv - etika nebo komerce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Propagace léčiv - etika nebo komerce

Show full item record

No preview available
Title: Propagace léčiv - etika nebo komerce
Author: Abšnajdrová, Jitka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Smyslem této práce bylo postihnout současnou situaci na poli propagace volně prodejných léčivých přípravků, její rozbor, analýzu. Poskytnout na tuto situaci různé úhly pohledu, jak z hlediska tvůrců komunikačních aktivit, tak z pohledu konečných spotřebitelů. Tyto dva úhly pohledu pak doplnit o zákonná ustanovení, která se k tomuto tématu vztahují a také o doporučení specifikovaná subjekty samoregulace reklamy. Následně pak vytvořit analýzou všech těchto údajů východiska pro tvorbu Zásad pro efek-tivní a etickou komunikaci v oblasti volně prodejných léčivých přípravků. A tvorba těchto zásad. Při tvorbě těchto zásad bylo důležité, aby bylo na celou věc pohlíženo racionálně a nepřevážil ani jeden z extrémů - buď etická stránka věci na úkor efektivnosti propagačního sdělení, nebo naopak. Těmito zásadami pak byla potvrzena hypotéza, že v propagaci léčiv tak, aby tato byla účinná je nutno skloubit jak etickou, tak komerční stránku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4370
Date: 2007-08-13
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
abšnajdrová_2007_dp.pdfBlocked 32.89Mb PDF View/Open
abšnajdrová_2007_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
abšnajdrová_2007_op.pdf 794.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account