Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Vojtíšková, Michaela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:18Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:18Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43828
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu personálního marketingu ve vybrané společnosti, která působí na českém trhu mezi předními pekárenskými výrobci. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast personálního marketin-gu a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části bakalářské práce byla analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti a následné zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito mi-mo jiné kvantitativního marketingového výzkumu v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu personálního marketingu vybrané společnosti.
dc.format 71s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject Značka zaměstnavatele cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Personal Marketing en
dc.subject HR marketing en
dc.subject Employer Branding en
dc.subject human resources en
dc.subject marketing mix en
dc.title Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Personal Marketing Analysis in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ostřanská, Pavlína
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the personal marketing of a selected company providing pastry production in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about personal marketing, and to form a theoretical basis for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's per-sonal marketing situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented quantitative marketing research in the form of questionnaire survey focused on given research problem. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current personal marketing.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49947
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
vojtíšková_2019_dp.pdf 3.249Mb PDF View/Open None
vojtíšková_2019_op.docx 23.37Kb Unknown View/Open None
vojtíšková_2019_vp.docx 27.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account