Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené
Author: Hájková, Veronika
Advisor: Vaculčíková, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno online na sociální síti po dobu jednoho měsíce. Výsledky z dotazníkového šetření byly vyhodnoceny pomocí popisné statistiky. V práci byla navržena řešení vedoucí ke zvýšení prodeje a výsledku hospodaření. Jedná se především o doporučení týkající se propagace, která je v této oblasti podnikání velice významná. Na základě zjištěných skutečností je možné zvolit správný typ a formu komunikace se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43834
Date: 2019-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 49967


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2019_dp.pdf 3.282Mb PDF View/Open None
hájková_2019_op.docx 26.84Kb Unknown View/Open None
hájková_2019_vp.docx 27.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account