Percepce dítěte učitelkou mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce dítěte učitelkou mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Břenková, Jana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43869
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá pohledem učitelek mateřských škol na dítě předškolního věku. V teoretické části jsou předloženy poznatky týkající se pohledu na dítě v historickém kontextu a dále je také objasněno pojetí dítěte a dětství v různých vědách i podoby dětství v současnosti. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření kvalitativního typu, v rámci kterého je snahou porozumět, jak učitelky mateřských škol vnímají dítě předškolního věku. Metodou výzkumného šetření bylo tematické psaní realizované učitelkami mateřských škol. Z analýzy těchto textů se vykrystalizovalo několik kategorií, které jsou v práci interpretovány a shrnuty do výsledků.
dc.format 60 s. (104 024)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětství cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject childhood en
dc.subject preschool child en
dc.title Percepce dítěte učitelkou mateřské školy
dc.title.alternative Perception of child by preschool teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with preschool teachers´ view of preschool child. The theoretical part presents the knowledge concerning the view on child in a historical context and also the concept of child and childhood in different branches of science and the forms of childhood in the present. The practical part is focused on the qualitative research aimed to understand how preschool teachers perceive preschool child. The research method was thematic writing of preschool teachers. Based on the analysis of these texts, several categories have emerged. These are interpreted and summarized in the results of this thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50805
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
břenková_2019_dp.pdf 2.536Mb PDF View/Open None
břenková_2019_op.docx 16.84Kb Unknown View/Open None
břenková_2019_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account