Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Málek, Michal
dc.contributor.author Křivánková, Nikola
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43878
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou povinné školní docházky a také nově vzniklou desetiletou povinnou školní docházkou, na jejímž základě se stává poslední rok v mateřské škole povinným a to od září roku 2017. Teoretická část bakalářské práce sumarizuje poznatky o změnách povinné školní docházky a také poznatky o povinném vzdělávání dětí od 5 let. Praktická část se zabývá zkoumáním názorů učitelek mateřských škol právě na tuto nově vzniklou legislativní změnu spojenou s povinným předškolním vzděláváním.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject desetiletá školní docházka cs
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject 10 year school attendance en
dc.subject mandatory pre-school education en
dc.title Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Evaluation of the ten-year schooling concept from the point of view of nursery school teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with the issue of mandatory school attendance and also with the newly established ten-year mandatory school attendance, on the basis of which the last year in the kindergarten becomes compulsory from September 2017. The theoretical part of the Bachelor thesis summarizes the knowledge about changes in compulsory school attendance and also the knowledge on compulsory education for children from the age of 5. The practical part deals with examining the opinions of pre-school teachers on this newly created legislative change connected with compulsory pre-school education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50816
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
křivánková_2019_dp.pdf 3.286Mb PDF View/Open None
křivánková_2019_op.docx 17.99Kb Unknown View/Open None
křivánková_2019_vp.docx 18.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account