Využití papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Vozárová, Dominika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43890
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se využitím papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole. Teoretické část se zabývá předmatematickým vzděláváním, rolí učitele a jeho přístupu a aktivitou dítěte. Dále se zabývá prostředky v předmatematickém vzdělávání. Následně se zabývá tvorbou a tvořivostí dítěte jako takovou. V neposlední řadě se zabývá kognitivním vývojem dítěte předškolního věku. V praktické části je zpracován projekt s využitím papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání. Tento projekt byl zrealizován a evaluován ve vybrané mateřské škole. Z výsledné evaluace bylo vytvořeno doporučení pro praxi.
dc.format 76 s. (93 429 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předmatematické vzdělávání cs
dc.subject didaktický prostředek cs
dc.subject pre - mathematical education en
dc.subject didactic means en
dc.title Využití papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative Utilization of paper as a means of pre-mathematical education in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ficová, Lucia
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an application character and deals with the use of paper as a means of pre-mathematical education in kindergarten. The theoretical part deals with the the pre-mathematical education, the role of the teacher and his approach and with the child's activi-ty. Furthermore, it deals with means in the pre-mathematical education. Also it deals with the creation and creativity of preschool child itself. Last but not least, it deals with the co-gnitive development of a pre-school child. In the practical part, a project using paper as a means in pre-mathematical education is processed. This project was implemented and evaluated in a selected kindergarten. A recommendation for practice was made from the resulting evaluation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50829
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject mateřské školy cs
local.subject předmatematické představy cs
local.subject didaktické prostředky cs
local.subject papír cs
local.subject kindergartens en
local.subject pre-mathematical imagination en
local.subject resources of didactics en
local.subject paper en


Files in this item

Files Size Format View Description
vozárová_2019_dp.pdf 3.665Mb PDF View/Open None
vozárová_2019_op.docx 22.08Kb Unknown View/Open None
vozárová_2019_vp.docx 17.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account