Stavebnice jako nástroj pro podporu rozvoje matematického vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stavebnice jako nástroj pro podporu rozvoje matematického vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Václavková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43907
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter. Práce je zaměřena na oblast předmatematického vzdělávání u dětí předškolního věku prostřednictvím stavebnic. Teoretická část poskytuje poznatky z oblasti stavebnic a předmatematického vzdělávání v předškolním věku. V aplikační části je popsán projekt využívající stavebnice, jako nástroje pro podporu předmatematického vzdělávání v předškolním věku. Projekt vychází z teoretických východisek. Součástí projektu je podrobný popis aktivit, který je zaměřen na podporu předmatematického vzdělávání v předškolním věku. Tento projekt byl evaluován ve vybrané mateřské škole a z výsledné evaluace byla zpracována doporučení pro praxi v mateřské škole.
dc.format 64 s. (67 905 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stavebnice cs
dc.subject prostorová představivost cs
dc.subject předmatematické vzdělávání cs
dc.subject building blocks en
dc.subject spatial imagination en
dc.subject pre-mathematical education en
dc.title Stavebnice jako nástroj pro podporu rozvoje matematického vzdělávání
dc.title.alternative Building Blocks as a Tool for Development Improvement of Pre-mathematical Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ficová, Lucia
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is of applications character. It focused on development premathe-matical education for pre-school age through building blocks. The theoretical part provi-des knowledge from the field of pre-school and pre-mathematical education. The practi-cal part descripes project using building blocks as a tool to support pre-mathematical pre-school education. The project is based on theoretical background. Part of the project is a description of activities, which is aimed at supporting pre-mathematical pre-school edu-cation. The project was verified in the selected nursery school and recommendations for use of the plan in nursery schools have been based on the results of the final verification.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50848
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject dětské prekoncepty cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject předmatematické představy cs
local.subject matematika cs
local.subject children's conceptions en
local.subject preschool children en
local.subject pre-mathematical imagination en
local.subject mathematics en


Files in this item

Files Size Format View Description
václavková_2019_dp.pdf 7.289Mb PDF View/Open None
václavková_2019_op.docx 21.32Kb Unknown View/Open None
václavková_2019_vp.docx 17.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account