Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Deutscherová, Beáta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43930
dc.description.abstract Diplomová práce je syntézou předchozích prací autorky a má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je popsat vývoj profesní trajektorie učitele mateřské a základní školy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a představeny modely profesních trajektorií učitelů, ze kterých autorka vychází. V empirické části je představený design a závěry kvalitativního výzkumu, který byl realizován s využitím tematického psaní textu a hloubkových interview s učiteli mateřských a základních škol. V závěru práce jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu, které vedly k vytvoření typů učitelů mateřské a základní školy.
dc.format 78
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní kariéra cs
dc.subject profesní trajektorie učitele cs
dc.subject profesní mezník cs
dc.subject professional career en
dc.subject teacher professional trajectory en
dc.subject professional milestone en
dc.title Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol
dc.title.alternative Professional careers of the teachers of the nursery and elementary schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated The thesis is a synthesis of the author's previous works and has a theoretical-empirical character. The aim of the thesis is to describe the development of the professional trajectory of a nursery and primary school teacher. The theoretical part defines the basic concepts and introduces models of professional trajectories of teachers from which the author is based. The empirical part introduces the design and conclusions of qualitative research, which was carried out using thematic text writing and in-depth interviews with nursery and primary school teachers. In the conclusion of the thesis, the results of research leading to the creation of types of nursery and primary school teachers are interpreted and analyzed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50900
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject profese učitele cs
local.subject kariérní postup cs
local.subject teacher career en
local.subject promotions en


Files in this item

Files Size Format View Description
deutscherová_2019_dp.pdf 3.130Mb PDF View/Open None
deutscherová_2019_op.docx 17.59Kb Unknown View/Open None
deutscherová_2019_vp.docx 18.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account