Pedagogické dovednosti kurátorů pro děti a mládež

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagogické dovednosti kurátorů pro děti a mládež

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Janáčková, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.issued 2018-11-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44107
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou pedagogické dovednosti kurátorů pro děti a mládež. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je členěna na několik kapitol a podkapi-tol, přičemž v první kapitole se autor zaměřil na definici pedagogických dovedností a jejich dělení. V další kapitole autor vysvětluje pojem kurátor pro děti a mládež, jeho kvalifikační předpoklady a analýzu klientů. Poslední kapitola potom obě témata spojuje. V praktické části je popsán zvolený kvalitativní a kvantitativní výzkum, který se zaměřuje na práci kurátora pro děti a mládež s pedagogickými dovednostmi, kde ve výsledcích dat autor uvádí odpovědi a pohled participantů na tuto problematiku.
dc.format 84 s. (155 076 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kurátor pro děti a mládež cs
dc.subject dovednosti cs
dc.subject pedagogické dovednosti cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject Q-metodologie cs
dc.subject social worker for children and youth en
dc.subject skills en
dc.subject pedagogical skills en
dc.subject social competencies en
dc.subject Q-methodology en
dc.title Pedagogické dovednosti kurátorů pro děti a mládež
dc.title.alternative Pedagogical Skills of a Curator for Children and Youth
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated Topic of this master thesis is pedagogical skills of social workers for children and youth. It contains teoretical and practical part. Teoretical part is divided in several chapters and sub chapters, where the first chapter is focused on pedagogical skills and the way they are divi-ded. Next chapter is about explaining the term social worker for children and youth, his qua-lification prerequisite and client analysis. Last chapter joins aforementioned chapters. Practi-cal part contains description of qualitative and quantitative research, which focus on the work of social worker for children and youth. Author presents answers and a view of respondent to this problematic, as well as interpreting the data. Based on these responses the results were discussed and a recommendation was created.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 51107
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17
local.subject sociální kurátoři pro mládež cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject juvenile probation officers en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
janáčková_2019_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open None
janáčková_2019_op.docx 15.45Kb Unknown View/Open None
janáčková_2019_vp.docx 15.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account