Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojensoti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES
Author: Oklešťková, Marie
Advisor: Havlík, Jiří
Abstract: Ve své bakalářské práci se věnuji analýze spokojenosti zákazníka firmy Ladislav Okleštěk, CS EXPRES. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, péči o zákazníka a marketingovému informačnímu systému. Dále o marketingovém výzkumu a základním metodám výzkumu. V analytické části představuji společnost. Též zde analyzuji tržby firmy a vyhodnocuji dotazník. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4413
Date: 2006-12-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
oklešťková_2007_bp.pdfBlocked 1.662Mb PDF
oklešťková_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
oklešťková_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account